صفا سیتی

صفا سیتی

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 26933
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1




پـــــَ نـــــَ پـــــَ...

 

 

 

 

 

 

تو اتوبوس  از رو صندلی پاشدم جاموبدم یه پیرمرده میگه پاشدی من بشینم؟

 

 

 

پـــــَ نـــــَ پـــــَ پاشدم بامیله های اتوبوس استریپ برقصم شمامسافراتامقصدحال کنیین.

 

 

 

 

 

 

 

یارو با160 تا سرعت زده به یه عابرپیاده، عابره پرت شده 20متراونطرفتر افتاده زمین هیچ تکونی هم نمیخوره.دوستم میگه یعنی مرده؟؟

 

 

 

میگم: پـــــَ نـــــَ پـــــَ داره تمارض میکنه پنالتی بگیره !

 

 

 

 

 

 

 

استاد: کی جواب این سؤالومیدونه؟

 

 

 

من دستموبردم بالا

 

 

 

استاد:میخوای جواب بدی؟

 

 

 

من: پـــــَ نـــــَ پـــــَ میخوام ببینم کولربادمیده یانه که خداروشکرحل شد!

 

 

 

 

 

 

 

رفتم خونه دیدم ماهی از تنگ افتاده بیرون.

 

 

 

داداشم میگه یعنی مرده؟

 

 

 

میگم پـــــَ نـــــَ پـــــَ دوگانه سوزش کردم وقتی آب نیست با هوا کارمی کنه!

 

 

 

 

 

 

 

رفتم رستوران یارومیگه غذامیل داریدقربان؟

 

 

 

پـــــَ نـــــَ پـــــَ  اومدم ببینم اینجاحقوق خوبه؟اازکارت راضی هستی  یانه!

 

 

 

 

 

 

 

عاقدسرسفره عقد:عروس خانم وکیلم؟

 

 

عروس: پـــــَ نـــــَ پـــــَ  متهمی!

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: فریاد سرد تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:پـــــَ نـــــَ پـــــَ,جک,طنز, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ خودت خوش اومدی امید وارم که خوشت بیاد,سعی کردم مطالب جالب و خوندنی براتون بزارم حتما نظر بدین که تو بهتر شدن وبلاگ کمک میکنه ممنمون از حضورتون,نظر یادت نره.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to safa30ti.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com